Zelfmoord NPO verloopt uiterst succesvol 🎉

Fenixx.org

Hier hangen de slingers al aan het plafond en staat de 🎂 taart op tafel. Quotenet spreekt zelfs van ‘een kijkersstaking’.

Schokkende cijfers uit de tv-branche en de reclame-industrie. Jongeren worden in de eerste weken van juli via de publieke omroep zo’n 60% minder goed bereikt dan een jaar geleden. Het marktaandeel van het aan de NPO gerelateerde Ster daalt in juli met -16% ten opzichte van een jaar geleden.

Vorige week riep ik op twitter nog op om bedrijven te boycotten die reclametijd kopen bij de NPO om de NPO zo het laatste zetje te geven, maar het lijkt al niet eens meer nodig te zijn.

De cijfers die we onder de tafel aangeleverd krijgen zijn afkomstig van bezorgde lieden uit de reclamebranche. We zien bijna alleen maar minnen in het overzicht. Vooral de publieke omroep bloedt hard leeg. De horror speelt zich vooral deze maand af.

Alleen de staat…

View original post 63 woorden meer

Advertenties

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s