“Ik moest 50 vrouwen per dag met de zweep slaan omdat ze geen sokken of sluier droegen”

Berichten over ISIS, waarover wij weinig weten.

Zeepertje.com - Facts Fun & News on ISLAM, "The religion of peace"

“Voor overspel werd je doodgestenigd. Als je iets stal, werd je hand afgesneden. En als je geen sluier droeg, kreeg je zweepslagen.”

Aan het woord is Miyasa Hodor, een vrouw die twee jaar lang in de klauwen van IS zat. De terreurbeweging stelde háár in Mosoel aan om overtreders een lesje te leren. Als ze weigerde, kreeg ze zelf zweepslagen.

“Ik werd niet opgeleid”, klinkt het voor de camera van Sky News. “Ik moest vrouwen straffen die geen handschoenen, sokken of sluier droegen. Ik moest zo’n vijftig mensen per dag zweepslagen geven. De eerste keer zeiden ze dat ik het moést doen. Ik antwoordde dat ik dat niet kon.”Maar een keuze had Miyasa niet.
Het beeld van haar eerste slachtoffer staat nog steeds op haar netvlies gebrand. “Ik stond recht en ik heb die dame met de zweep geslagen. Bij elke klap schreeuwde ze het uit. Ik trok mijn hand…

View original post 67 woorden meer

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

