VVD beleid, uitgevoerd door GroenLinks

Zo gaat dat in het Rutteland

alexsanderhesse

Mark Rutte is er duidelijk over, bijstandsuitkeringen mogen van hem 5% omlaag en vakantiegeld hoeven de labbekakken van hem ook niet. Ze hebben immers de hele dag vakantie volgens de VVD. GroenLinks Kamerlid Linda Voortman reageert hierop met de opmerking:” Daarmee knopen mensen eindjes aan elkaar.”

Ik ben het eens met die opmerking van Linda Voorman, veel mensen kunnen niet rond komen van een bijstandsuitkering, dat het mij wel lukt komt omdat ik geen kinderen heb, ik hoef alleen voor mezelf te zorgen. Een kachel heb ik wel maar ik gebruik hem niet. Kleding interesseert me niet, als ik maar een broek om mijn kont heb. Maar wat als ik kinderen zou hebben waar ik voor zou moeten zorgen? Die kun je niet in de kou laten staan. Wat als kinderen nieuwe kleren nodig hebben? Zelf gooi ik oude broeken meestal niet weg maar liggen die ergens onder in de…

View original post 320 woorden meer

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

