De Jodenhaat van Heikelien Verrijn Stuart, Liesbeth Zegveld en Stan van Houcke

Van het padje !

Martien Pennings

Heikelien Verrijn Stuart, Liesbeth Zegveld en Stan van Houcke

Dit gaat over de aanklacht die tegen minister Asscher is ingediend, omdat hij een paar ouwe Nederlandse Joden die in Samaria-Judea wonen een volledige AOW heeft uitgekeerd. Dat is tegen de formele regels, maar die regels zijn gebaseerd op geschiedvervalsendeJodenhaat-lasterleugens. Ik heb er hier over geschreven.

Blijkens een artikel van Uri van As van OpinieZ zitten Heikelien Verrijn Stuart, Liesbeth Zegveld en Stan van Houcke achter deze aanklacht. Onder nog meer anderen, van wie er een paar onderaan dit stukkie geportretteerd zijn en wier namen ik bij Van As heb gevonden.

Mijn vraag is: wat is de naam van de geestesziekte van deze drie en die anderen? Zelf heb ik héél kort, beïnvloed door het Nijmeegse studenten-milieu, enige sympathie voor “de Palestijnen” gevoeld. Maar na de aanslag in München van 1972 en de Yom-Kippoer-oorlog van 1973 ben ik…

View original post 555 woorden meer

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

