Dagboek woensdag 21-12-2016

Vandaag schrijf ik maar weer eens in mijn Dagboek het is woensdag 21-12-2016 de Kerst nadert en we hebben twee aanslagen achter de kiezen, beide aanslagen hebben veel weg van ” false flags “en onze machthebbers schijnen belust op verheviging van de koude oorlog en op verheviging van de angst voor de Islam. Niets is gemakkelijker om een volk naar de dictatuur te leiden, dan door het afkondigen van de noodtoestand en het systeem van wetten en recht aan de willekeur van de machtigen op deze aarde over te laten, zo kan men ongestoord door gaan met vernielen en valse voorstelling van zaken geven.

Hedenmorgen luisterde ik naar de radio met een interview over de Kerst-drukte bij de horeca het schijnt dat de mensen, die het betalen kunnen steeds duurder eten en het is een drukke tijd voor de bereiders van Kerstdiners of Feestdiners of Winterdiners zoals het nu mag heten voor de politiek correcten. Ik had weleens verwacht een discussie over de terreuraanslag in Berlijn te horen, maar dat is een hoax en dat schijnen mensen niet te hoeven weten want daarover is de info bij de NOS althans mondjesmaat. Bij de alternatieve media hoort men hierover des te meer en ondertussen / ondertussen zitten de burgers als bange konijnen in hun hol ! Of genieten zij van hun overvloedige winterdiner.

Ik word alleen maar onpasselijk en behoor al sinds jaar en dag tot die smurfen, die altijd wat te zaniken hebben, ik schrijf met bittere gal in mijn pen ofwel ik tik op een lege maag deze woorden neer in WORDPRESS en om e.e.a. te illustreren geef ik U hierbij over aan de video, die gaat over het verschijnsel “falseFLAG” het is in de Duitse taal, maar dat wil niet zeggen, dat daar geen “vernünftige Menschen” wonen, het aantal bewust denkende mensen zou daar minstens even groot kunnen zijn als bij ons, maar de situatie in medialand laat niet meer toe, dat wij elkaar nog goed verstaan, misschien kunnen bij dezen de alternatieve media eindelijk eens het evenwicht herstellen  ? …

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

