Derde wereldoorlog naderbij ?

Ik wil graag iets schrijven over het nieuws van vandaag.

En ik zou zo graag iets leuks en positiefs willen schrijven want er is vandaag genoeg te melden over de verkiezingen in Amerika, maar het kookt daar van de emoties i.v.m. de schandalen omtrent Hillary Clinton en Huma Abedin. De omkoopschandalen met Arabisch geld rijzen nu echt de pan uit.

Ik heb besloten dit boeiende onderwerp te laten liggen voor wat het waard is, als je dan verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat één van de grote dingen op dit moment is de dreiging is van de Derde Wereldoorlog, ik kan U verzekeren, dat ik nou ook niet direct zat te wachten op een dergelijk onderwerp, maar ik ben een eerlijk mens en ik ben aan het schrijven over actuele dingen en het wordt niet beter in deze verwarde tijd. Nu luister ik op dit moment naar een bandje op You Tube, waarin uitgelegd wordt op een zeer uitgebreide manier in wat voor situatie we met zijn allen beland zijn met deze overheid.

De frustrerende situatie heb ik persoonlijk meegemaakt toen ik in mocht spreken bij de huurdersvereniging van Rochdale, waar toentertijd juist de Heer Hubert Möllenkamp nog aan het bewind was.Door een emotionele ruzie die ging om letterlijk niets maar dan ook niets, er waren wel conflicten in huurderssfeer en over huren, maar men wilde mij extra kapittelen en werd er met politie gedreigd en werd de hele vergadering van willekeurige huurders,die belangen van de huurders moesten bepalen, stopgezet.

Ik was toentertijd eigenlijk heel erg verbaasd, en heb verder van deze lieden niets meer vernomen.

Waarom hebben onze bestuurders persoonlijke bewaking ?

Zij hebben al te veel misdaden begaan !

Zij kunnen echt niets meer voor U doen het is wachten op de grote knal !

Luistert maar naar deze video, ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin meer om verder te kletsen !

DOEI ! doei !

Eventueel een voorraadje water en boontjes.

We zouden eigenlijk allemaal weer samen onze boontjes moeten doppen !

De zinloosheid van een 3e wereldoorlog .De zinloosheid van een 3e wereldoorlog .

met groetjes,

Dat wel natuurlijk .

Gepubliceerd door

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Geef een reactie

